We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om te voldoen aan de nieuwe e-Privacy richtlijn moeten we je toestemming vragen om cookies te plaatsen. Meer informatie .
Toelichting hoe je de juiste maat voor de verschillende braces kunt bepalen is terug te vinden op de pagina Maatname.
Op het moment dat je je op een productpagina bevindt, kun je op de informatieknop naast het kopje Maat klikken.
Je hebt de brace gevonden die je zocht?
Maak een keuze uit bestaande of nieuwe klant, voer de gevraagde gegevens in en ga akkoord met de voorwaarden. Als nieuwe klant heb je mogelijkheid om een account aan te maken en je aan te melden voor de nieuwsbrief, beide zijn niet verplicht.
In de volgende stap kies je de gewenste verzendwijze. Klik op de button ‘Verder’.
In stap 3 kies je de gewenste betaalmethode, klik vervolgens op de button 'Overzicht'.
Op de overzichtspagina kun je alles nog even controleren en zo nodig aanpassen. Dit doe je door op de link ’wijzigen’ te klikken. Is alles naar wens? Klik op de button 'Betalen'. Je komt nu in de afrekenomgeving terecht.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van de bestelgegevens. Dit is een bevestiging dat je bestelling akkoord is en bij ons is aangekomen. Vervolgens zal de bestelling zo snel mogelijk aan je verzonden worden. Als je op werkdagen voor 14:00u een bestelling hebt geplaatst, dan wordt deze de volgende dag geleverd. Heb je op zaterdag, zondag of een feestdag besteld, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.* * Levering is afhankelijk van PostNL.
Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Uiteraard kun je altijd artikelen retourneren en een nieuwe bestellen. Kijk voor meer informatie op de pagina 'Retourneren'.
Het is helaas niet mogelijk om te bestellen vanuit het buitenland. Alleen bezoekers die in Nederland wonen kunnen producten bestellen via Bracepoint.
Zorg er voor dat je bij het invoeren van je adres de juiste gegevens invoert. Controleer na het invoeren of het adres compleet is (INCLUSIEF huisnummer) en er geen typfouten gemaakt zijn.
Indien een adres verkeerd is ingevuld, zullen de kosten van een herzending voor eigen rekening zijn.
Als je winkelt op Bracepoint.nl maak je gebruik van de volgende betaalmethode:
Een handige en veilige betaalmethode. Als je voor iDEAL gekozen hebt, dan opent er een nieuw scherm. Kies hier als eerste de bank waar je bankiert. Vervolgens kom je in de betaalomgeving van de door jou gekozen bank. De vervolgstappen en benodigdheden (bijvoorbeeld wel of geen cardreader) verschillen per bank. Heb je alle stappen doorlopen, dan wordt het bedrag meteen van je rekening afgeschreven. Geen ervaring of vragen? Neem contact met de bank waar je bankiert of ga naar:
Waar techniek is gaat soms ook wel eens wat mis. Hier leggen wij uit welke situatie zich voor kan doen tijdens het afrekenen en wat de vervolgstap is. De bestelling is alleen met succes geplaatst als alle stappen zijn doorlopen en de transactie gelukt is.
Dan is de order geplaatst en hoef je niet opnieuw te bestellen.
Heb je een kortingscode ontvangen? Hier vind je een aantal tips en spelregels met betrekking tot het gebruik van deze codes.
Bracepoint vindt het erg belangrijk de beste service te verlenen. Daarom wordt je bestelling geheel kosteloos verzonden via PostNL.
Als je op werkdagen voor 14:00u een bestelling hebt geplaatst, dan wordt deze die zelfde dag nog verzonden. Heb je op zaterdag, zondag of een feestdag besteld, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Levering is afhankelijk van PostNL. Dit duurt gemiddeld twee werkdagen.
Ben je niet thuis, dan wordt het pakket bij buren afgeleverd. Wil je meer weten over bezorgmomenten en wat er gebeurt als je niet thuis bent?
Tijdens feestdagen is het voor Bracepoint niet mogelijk bestellingen te versturen. Onze excuses hiervoor.
Op dit moment zijn er geen feestdagen die invloed hebben op de levertijd.
Let op: levering is altijd afhankelijk van de afhandeling bij PostNL.
Zodra jouw pakket bij ons de deur uitgaat ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Op deze manier kun je jouw bestelling altijd volgen. Controleer ook je map Ongewenste Mail voor een bericht gestuurd vanuit noreply@frama.nl.
Als je een bestelling bij Bracepoint plaatst en betaald, ontvang je een bevestiging van je bestelling en van je betaling. Zodra jouw pakketje met daarin jouw bestelling verstuurd wordt, ontvang je een e-mail met daarin een link naar de Track en Trace code van je bestelling. Wanneer je klikt op deze link, kun je de status van je bestelling volgen. Controleer ook je map Ongewenste Mail voor een bericht gestuurd vanuit noreply@frama.nl.
Dan adviseren we je contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je helpen met je pakket. Vergeet je ordernummer niet bij de hand te houden.
Wil je een online bestelling retourneren? Dat kan!
Bij Bracepoint is retourneren geheel gratis. Dit is mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je pakket.
Zorg ervoor dat:
Je kunt jouw bestelling kosteloos terugsturen met PostNL door middel van het onderstaande Antwoordnummer.
Nea International bv
t.a.v. Retouren Bracepoint
Antwoordnummer 20417
6199 XV Maastricht-Airport
Zoek een PostNL Locatie bij jou in de buurt:
Vanaf de leveringsdatum heb je 14 kalenderdagen de tijd om het pakket terug te sturen. Doorloop de volgende stappen:
Past de brace niet? Of heb je toch liever een ander product? Dan verzoeken wij je vriendelijk het artikel te retourneren en het artikel opnieuw te bestellen in de juiste maat. Heb je de bestelling tijdens een actieperiode gedaan, vraag dan een kortingscode aan bij de klantenservice.
Bracepoint doet er alles aan om je bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Is er iets met je bestelling of ben je niet tevreden over een artikel? Wij staan je graag te woord om de kwestie met je op te lossen.
• Contact opnemen met klantenservice
Om je zo goed en snel mogelijk te helpen, adviseren we je het volgende te doen:
We streven ernaar om de klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst van het artikel te beoordelen.
Aan de hand van je retour, zal onze klantenservice beoordelen of de klacht onder je garantie valt.
Per e-mail kun je ons bereiken via het onderstaande formulier. Beschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk. Heeft je vraag betrekking op een geplaatste bestelling, vermeld dan s.v.p. ook je ordernummer. Telefonisch contact is ook mogelijk. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar:
Maandag-vrijdag: 9:00 - 17:00 uur
Je kunt ons telefonisch bereiken op nummer 0800–2722376 (gratis telefoonnummer)
Contactgegevens
E-mailadres: klantenservice@bracepoint.nl
Telefoonnummer: 0800–2722376 (gratis telefoonnummer)
Bracepoint.nl is onderdeel van:
Nea International bv
Europalaan 31
6199 AB Maastricht - Airport
KvK-nummer: 14624669
Btw-identificatienummer: NL0073.82.868.B01
Wanneer je ons via e-mail een bericht stuurt, dan worden je persoonsgegevens gebruikt om je vraag te kunnen beantwoorden en verder met je in contact te treden. De gegevens worden niet bewaard in een database of gebruikt voor andere doeleinden. Ditzelfde geldt voor de gegevens die je invult bij een bestelling; deze gebruiken we alleen om je bestelling uit te voeren.
Ga naar het Privacy- en Cookiebeleid